VRT Moravská brána II
i v zahraničí. Také VRT Moravská brána II bude sloužit výhradně osobní dopravě, pozitiva však přinese i dopravě nákladní, které se uvolní kapacita na současné trati.
Spolehlivá železnice 21. století
Zapojení do železniční stanice Ostrava-Svinov je navrženo bezkolizně. Koleje VRT povedou uvnitř hlavních kolejí koridorové tratě. Na trase ve směru do stanice Ostrava-Vítkovice vznikne v odbočce Výškovice sjezd, který umožní plynulé napojení VRT na stávající infrastrukturu. Využívat ho budou dálkové i regionální vlaky směřující do jižní části Ostravy, Havířova, Frýdku-Místku či Českého Těšína. Technický návrh vedení trati připravujeme šetrně, s důrazem na chráněnou krajinnou oblast Poodří, kterou bude trasa procházet.
Mapový portál pro komunikaci s veřejností
Máte námět či připomínku k VRT Moravská brána II? Můžete nám ji zanechat prostřednictvím portálu rozšířeného o modul umožňující komunikaci s veřejností. Ke konkrétnímu bodu na mapě lze uložit poznámku. Těšíme se na vaše podněty! Děkujeme.