VRT Poohří

Je navrhována jako odbočná větev k hlavnímu směru Praha – Ústí nad Labem – Drážďany. Uvažuje se o možnosti jejího využití pro smíšený provoz nákladních a osobních vlaků.

VRT Poohří - schéma

Rychlé spojení  RS 4 Praha – Louny – Most
Úsek (odkud kam vede)  Nová Ves – Most
Kraje Středočeský, Ústecký
Celková délka (bez sjezdů) zatím není známo
Celková délka (se sjezdy) zatím není známo
Sjezdy (město/směr) Louny
Maximální rychlost zatím není známo
Maximální konstrukční rychlost zatím není známo
Provoz vysokorychlostní jednotky do 320 km/h
vlaky tažené lokomotivou 200–230 km/h
Počet mostů – estakád zatím není známo
Počet tunelů zatím není známo
Počet nadjezdů zatím není známo
+ lávky pouze pro pěší a cyklisty zatím není známo
Počet ekoduktů zatím není známo
Nové terminály zatím není známo
Rekonstruované železniční stanice zatím není známo

pozn.: Všechny uvedené údaje jsou pouze orientační a mohou se měnit.

 

Trať zároveň umožní spojení stávající trati 092 Neratovice – Kralupy nad Vltavou s tratí 140 Chomutov – Cheb. VRT Poohří začíná na sjezdu z trati 092 u obce Úžice ve středních Čechách, dále pokračuje podél hlavního směru Praha – Ústí nad Labem – Drážďany, překonává Vltavu
a následně se stáčí na východ směrem k Mostu.

Na VRT Poohří je navržen sjezd do stanice Louny, celý úsek končí zapojením do stanice Most.

VRT Poohří - mapa

vysokorychlostní jednotky do 320 km/h
vlaky tažené lokomotivou 200–230 km/h