Doprovodná informace k žádosti čj. 48972/2024-SŽ-GŘ-O25 Žádost byla částečně odmítnuta. Poskytnuté informace: SŽ prověřila Vaši žádost a po získání všech objektivně dostupných informací Vás nejprve upozorňuje, že popis staveb je obsažen v interaktivní mapě SŽ, kde lze pomocí různých filtrů a zadání vyhledávat jednotlivé stavby a zobrazit aktuální podrobnosti k nim - viz: https://mapy.spravazeleznic.cz/ K bodu 1) Stavby mezi Kláštercem nad Ohří a Karlovými Vary se aktivně nepřipravují, cílové rychlostní profily ani výhledové zkrácení jízdní doby nejsou k dispozici. Cílové rychlostní profily nejsou k dispozici ani pro stavby na rameni Karlovy Vary- Cheb, a to z důvodu, že SŽ nemá zpracovanou dokumentaci dopravní technologie pro stupeň projektové dokumentace pro společné povolení podle liniového zákona. Nicméně Vám přílohou SŽ zasílá rychlostní profily a jízdní doby ze záměru projektu pro úsek Karlovy Vary – Sokolov a z dokumentace pro územní rozhodnutí (DÚR) úseku Sokolov – Cheb. K bodu 2) V úseku Karlovy Vary - Cheb nedochází k rušení žádné zastávky. ŽST Citice se mění na zastávku, poloha zastávky se posouvá do km 211,792 191. ŽST Dasnice se mění na zastávku, poloha zastávky se posouvá do km 217,585 995. Tyto informace vyplývají z odevzdané DÚR (dokumentace pro územní rozhodnutí). K bodu 3) V rámci připravovaných investičních akcí v úseku Karlovy Vary – Cheb jsou navrženy ke zrušení přejezdy P85 v ev. km 193,244, P86 v ev. km 195,154, P91 v ev. km 223,047, P92 v ev. km 223,235 a přejezd P98 v ev. km 232,696. Přístupy na všechna nástupiště v řešeném úseku jsou navrženy jako mimoúrovňové a bezbariérové. K bodu 4) Aktuálně se předpokládá instalace ETCS na stávající infrastrukturu na stavbách na úseku Klášterec nad Ohří - Karlovy Vary - a až následně s rekonstrukcí trati Důvodem takového řešení jsou závazné termíny uvedené v „Plánu moderního zabezpečení české železnice – Implementace evropského vlakového zabezpečovacího zařízení ETCS“ a úplný přechod od národního systému vlakového zabezpečovacího zařízení k jednotnému evropskému vlakovému zabezpečovacímu zařízení ETCS a jeho implementace na celou železniční síť. V investičních akcích na úseku Karlovy Vary – Cheb je navržena implementace ETCS v rámci těchto staveb. Osobní údaje, resp. vlastnoruční podpisy, jsou v přiloženém dokumentu „A graf rychlosti KVSO“ anonymizovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 (GDPR), o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Vlastnoruční podpisy jsou biometrické údaje považované také za osobní údaje, proto jsou v dokumentu anonymizovány. Anonymizace se netýká věcného obsahu dokumentu, který požadujete, jejím cílem je ochrana osobních údajů, resp. podpisových vzorů. Žádosti o poskytnutí informace dle otázky pod Bodem 5) se nevyhovuje a žádost se v souladu s § 11b InfZ odmítá. V tomto smyslu bylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí bodu 5)žádosti. Přílohy k bodu 1):Příloha 1 - A graf rychlosti KV-SO Příloha 2 - jízdní doby KV-SO Příloha 3 - PDT_Kynšperk-Tršnice-rychlosti Příloha 4 - PDT_Sokolov-Kynsperk-rychlosti Příloha 5 - PDT_Sokolov-Kynsperk-zkraceni_jizdni_doby Příloha 6 - PDT_Trsnice-Cheb-rychlosti Příloha 7 - PDT_Trsnice-Cheb-zkraceni_jizdni_dob